58-500 Jelenia Góra
e-mail: firma@artmusic.com.pl
formularz kontaktowy i mapa:
⇒ podstrona KONTAKT



Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU www.expresskoszulka.pl
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania
zakupów w sklepie internetowym prowadzonym
przez Sprzedającego - Usługodawcę pod adresem www.expresskoszulka.pl
Sprzedającym - Usługodawcą jest ART.MUSIC SPÓŁKA JAWNA
STANISŁAW CHROMIŃSKI, KRZYSZTOF ŁOZOWSKI
z siedzibą w JELENIEJ GÓRZE UL. KAROLA MIARKI 58
wpisaną przez Sąd Rejonowy DLA WROCŁAWIA-FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU,
IX Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000089978 Zarejestrowani pod numerem NIP: 611-22-69-006
Regon: 230868170 zwana także zamiennie „Usługodawcą”.
Kontakt z Sprzedającym- Usługodawcą, można uzyskać:
pod numerami telefonów Infolinii Konsumenckiej (Infolinii): 75-7679661 ; 75-6475510
korzystając z adresu poczty elektronicznej: firma@artmusic.com.pl
przez formularz zawarty na stronie internetowej www.expresskoszulka.pl
I. Definicje
-
Regulamin – niniejszy regulamin w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
-
Klient (Kupujący) – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego (Konsument),
-
Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronach oferta, była aktualna. Gdyby jednak niektóre z Zamówionych Towarów nie były dostępne, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową.
-
Towar – rzecz ruchoma, której dotyczy Umowa Sprzedaży, prezentowane w Sklepie internetowym.
-
Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta w związku z charakterem sprzedawanych produktów.
-
Produkt – Towary i Usługi dodatkowe prezentowane w Sklepie Internetowym.
-
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (w tym drogą telefoniczną).
-
Zamówienie – formularz zamówienia – oświadczenie woli klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
-
Sklep Internetowy (Sklep, Sklep Internetowy) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.expresskoszulka.pl
II. Postanowienia ogólne
-
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.expresskoszulka.pl
-
Niniejszy regulamin określa w szczególności:
-
zasady dokonywania elektronicznego zamówienia w ramach sklepu internetowego,
-
zasady zawierania umów sprzedaży z wykorzystanie usług świadczonych w ramach sklepu internetowego,
-
sposób realizacji zamówień, ich dostawę i sposób rozliczenia pomiędzy Sprzedającym – Usługodawcą, a Klientem.
III. Zasady korzystania ze sklepu
-
Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze sklepu internetowego jest rejestracja w jego ramach po zapoznaniu się z regulaminem sklepu i zaakceptowaniem jego warunków oraz podaniem danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe,
-
Klient w każdej chwili może, bez podania przyczyny zrezygnować z posiadanego w sklepie konta i żądać jego usunięcia.
-
Klient zobowiązany jest do dostarczania prawidłowych danych umożliwiających sklepowi prawidłowe wykonanie zamówienia, ponadto zobowiązany jest do niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przepisami prawa, np. treści propagujących przemoc, nietolerancję, zniesławienie lub naruszających dobra osobiste i prawa osób trzecich.
IV. Składanie zamówienia
-
Zamówienie jest składane na formularzu zamówienia lub telefonicznie albo drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
-
Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
-
Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia – w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia – w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji „za pobraniem”.
-
Wszystkie ceny produktów znajdujących się w ofercie sklepu są podane w polskich złotych i zawierając podatek od towarów i usług według obowiązującej stawki.
-
Do każdej przesyłki dołączone jest potwierdzenie zakupu w formie papierowej – paragon lub faktura VAT.
-
Informacje o Towarach podane na stronie internetowej sklepu, w szczególności, ich opis, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
-
Umowa pomiędzy Klientem a Sprzedającym – Usługodawcą zawarta jest z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail o której mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu.
-
Wysłanie przez Klienta zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży – zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu
IV. Usługa nadruku indywidualnego
-
Sprzedającym - Usługodawcą wykonuje usługę nadruku następującymi technikami:
- cyfrowego DTG,
- sitodruku.
-
Każdy projekt nadruku na odzieży zlecony przez Klienta wyceniamy indywidualnie ponieważ jest to zależne od techniki i wielkości nadruku. Wysokość ceny uwzględnia również ilość zamówionych sztuk towaru.
-
Klient celem realizacji usługi zobowiązuje się korzystając z samodzielnego kreatora do zaprojektowania własnego projektu koszulki z nadrukiem poprzez następujące czynności:
-
podać rodzaj koszulki na którym ma być wykonany nadruk – typ (damski – męski),
-
wybrać rozmiar oraz kolor koszulki z palety barw dostępnych w kreatorze projekt na stronie internetowej sklepu,
-
określić miejsce, na który ma powstać nadruk zgodnie z indywidualnym projektem,
-
dostarczyć projekt graficzny w formie elektronicznej wg. opisanych poniżej parametrów technicznych i wgrać samodzielnie do kreatora.
-
Rozdzielczość min. 150 dpi, max 300 dpi w skali 1:1,
-
Format kolorów CMYK,
-
Format pliku: tif, png, jpg.
-
Sprzedający - Usługodawca przystępuje do realizacji zamówienia po zatwierdzeniu przez Klienta projektu przygotowanego do druku i nie odpowiada za błędy w treści zleconego nadruku przyjętego do realizacji.
-
Klient zlecając Sprzedającemu - Usługodawcy nadruk automatycznie oświadcza, że posiada wszelkie prawa autorskie lub własności przemysłowej projektu lub jego elementów, które mają być wykorzystane do realizacji zamówienia.
-
Naruszenie prawa autorskich lub własności przemysłowej przez Sprzedającego - Usługodawcę w skutek realizacji zamówienia złożonego indywidualnie przez Klienta, zwalnia Sprzedającego - Usługodawcę od wszelkich roszczeń osób trzecich, a niniejsza odpowiedzialność z tego tytułu obciąża wyłącznie Klienta.
V. Koszty i termin wysyłki
-
Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
-
Usługodawca przewiduje następujące formy dostawy towaru:
-
odbiór osobisty
-
przesyłka kurierska DPD
-
przesyłka pocztowa POCZTA POLSKA
-
Dokładny koszt dostawy zostanie wskazany w czasie składania Zamówienia.
-
Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym produkcie na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem”.
-
Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą lub przelewem online” do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).
-
Kupujący jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu. Klient informację o kosztach transportu posiada w koszyku zamówień gdzie może wybrać formę dostawy oraz sposób płatności. Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
-
Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
VI. Płatności
-
-
Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub imienny dowód zakupu (fakturę), która jest obligatoryjnym elementem przesyłki towaru do Klienta
-
Płatność za zamówiony towar może nastąpić za:
-
-
pobraniem (przy odbiorze towaru)
-
przelewem na konto bankowe
-
gotówką (przy odbiorze osobistym)
-
-
W przypadku niektórych rodzajów asortymentu Sprzedający - Usługodawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności na stronie lub w inny wskazany sposób.
-
VII. Odstąpienie od umowy
-
Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni.
-
Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy Klientowi, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
-
Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór dostarcza Sprzedawca –Usługodawca , jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy przesłanie stosownego oświadczenia na adres korespondencyjny Sprzedającego – Usługodawcy. Wraz z oświadczeniem należy podać nr konta na które Sprzedający –Usługodawca będzie miał zwrócić uiszczoną płatność.
-
Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają:
-
świadczenia usługi rozpoczętej, za zgodą Konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1, dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania,
-
umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
-
świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
-
świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
-
dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.
-
Wskazane w tym paragrafie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
-
Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będącego wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter, cech i funkcjonowania Towaru.
-
W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt na adres siedziby Usługodawcy.
-
W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania towaru, sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w punkcie 6 niniejszego paragrafu wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sprzedający - Usługodawca dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta, lecz nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
VIII. Procedura reklamacji
-
Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego wobec Kupujących będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową.
-
Wszystkie towary zakupione u Sprzedającego – Usługodawcy są fabrycznie nowie i wolne od wad fizycznych i prawnych.
-
Kolorystyka wzorów i towarów może nieznacznie odbiegać od zdjęć zamieszczonych na stronie sklepu, a ewentualne różnice mogą wynikać z ustawie parametrów monitora Klienta.
-
Kupujący zgłasza reklamację na e-mail sklepu i przesyła zakupiony towar wraz z załączonym formularzem reklamacji na poniższy adres:
ART. MUSIC SP. J ST. CHROMIŃSKI, K. ŁOZOWSKI
UL. KAROLA MIARKI58
58-500 JELENIA GORA
Formularz reklamacji musi zawierać :
Imię i nazwisko Klienta:….
Numer zamówienia :…
Powód reklamacji:….
Podpis składającego reklamację:….
-
-
Sprzedawca zwraca Kupującemu koszty związane z przesłaniem towaru niezgodnego z umową, niezwłocznie po rozpatrzenia i uwzględnienia roszczeń Kupującego z tytułu złożonej reklamacji
-
Sprzedający – Usługodawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych na jego koszt lub za pobraniem.
-
IX. Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
-
Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Sprzedający - Usługodawca.
-
Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta.
-
Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym www.expresskoszulka.pl są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami).
-
Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy, a dane są przekazywane dobrowolnie.
X. Postanowienia końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny,
-
(Dz. U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 24 czerwca 2014 r. – o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) oraz innych właściwych przepisów prawa polskiego.
-
Spory wynikające ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obwiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
-
Zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 Kodeksu Cywilnego tj. Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach.
-
W przypadku gdyby Regulamin skutkował wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy.
-
Data opublikowania regulaminu 11-03-2015 r.
Wszelkie zdjęcia, opisy produktów i informacje o towarach
stanowią własność Sprzedającego – Usługodawcy
i nie mogą być wykorzystywane w żaden sposób przez inne osoby lub firmy
Wszelkie wzory i zdjęcia widoczne w kreatorze na stronie www.expresskoszulka.pl
są autorskie i podlegają ochronie prawnej
Bez wiedzy i zgody autorów ich wykorzystywanie jest zabronione.
Regulamin do pobrania (PDF)